رویاى خیس

دلنوشته و داستان

رویاى خیس

دلنوشته و داستان

رویاى خیس

این وبلاگ سعى داره دلنوشته ها و عکس هاى زیبا رو براى شما قرار بده.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
۲۱
شهریور

مهران مدیری:عاشق شدی؟

حسین وفایی:خب بله هر کسی عاشق میشه!

مهران مدیری:چی شد؟

حسین وفایی:رفت:)

مهران مدیری:چقد عجیبن!!رفت چیشد؟! چی گفتی آخه؟!

حسین وفایی:والا چیز خاصی نگفتم...

مهران مدیری:همون،شاید باید یه چیزی میگفتی که نگفتی  ....

  • NIGHTS SHADOW
۱۶
شهریور

گاهی وقتا داشتن یه دوست 

یه رفیق

که حتی یه جملش 

آشوبه وجودتو آروم میکنه

مثل یه معجزه میمونه وسطِ

این آشوبه بازارِ زندگی...

  • NIGHTS SHADOW
۱۴
شهریور

نمیدونم چی بگم 

یا حتی از کجا شروع کنم

فقط اینو میدونم که خیلی وقته دیگه

حرفی برای گفتن ندارم

خیلی وقته حرف زدن از غمام 

حالمو خوب که نمیکنه هیچ

بدترم میکنه

نمیدونم از کی ولی 

خیلی وقته که گریه نمیکنم

ولی به جاش تا دلت بخواااد

میخندم:)

خیلی وقته شبا وقتی بغض میکنم

وقتی یه چیزی رو دلم سنگینی میکنه

اشکی نیس که

روی آتیش غمام بریزه 

و خاموششون کنه،

من،منی که ناراحت نکردن آدما برام 

خیلی مهممم بود

الان تا دلت بخواد دل میشکونم 

و حواسم نیس

دست خودم نیستا

فقط حوصله ی کسی رو ندارم

نمیفهمن من 

از حرف زدن 

از اشک ریختن

از هر چیزی که 

باعث بشه فک کنن ضعیفم 

متنفرررم

من از هرچی احساسِ

غم و بدِ

متنفرررم 

از شلوغی و سر و صدا 

متنفرررم 

من خیلی وقته میخوام 

تو سیاه چالِ تنهایی هام

یه گوشه کِز کنمو فقط

من باشمو

دردو

بغض

و قلبی که خیلی وقته 

دیگه قلب نیس

یه تیکه سنگه:)

🌹

  • NIGHTS SHADOW
۲۴
اسفند

هر لحظه داریم به روزای آخر سال نزدیک تر میشیم

آخر سالی که هم خوشی داشت هم ناخوشی , داریم به پایان سالی نزدیک میشیم که شاهد اشک های غم انگیز

, لبخند ها و خندیدن هایی بود که  یه دلخوشی کوچیک یا بزرگ رو نشون میداد...

دلخوشی ای که برای بعضیا اومدن یه آدم جدید نو زندگیشون و امید برای شروع یه زندگیه جدید بود  

و برای بعضیای دیگه موندن یه رفیق که با جون و دل دوستش دارن ,

رفیقی که تو بدنرین حالشون هم فقط دیدنش  کافیه برای یه لبخند از ته دل...

نمیخوام از غم و غصه ها بگم چون سال جدید یعنی پشت سر گذاشتن غم ها

و امید برای تکرار شادی های بزرگ و کوچیک , نمیگم کلا بیخیال غم و غصه بشین ,

بلکه بیخیال غم هایی بشین که میدونین حتی ارزش فکر کردن ندارن

و بیخیال این بشین که کل زندگیتون بشه غصه و گریه کردن برای اون غمی که ارزششو داره...

واقعی زندگی کنین,واقعی بخندین...

امید داشته باشین به ساختن خاطره های خوب و پر از خندیدن های از ته دل توی سال جدید...

خندیدن هایی که دلیلش  میتونه یه رفیق ، یه موفقیت , و یا واقعی شدن رویا های بزرگ و کوچیکتون باشه...

پس پیش به سوی سالی که قراره شاهد امید ها , لبخند ها و موفقیت هامون باشه...^_^

  • NIGHTS SHADOW
۱۹
اسفند

به قول خسرو شکیبایی

حال همه ما خوب است

اما تو باور نکن...

میدانی هر قلبی"دردی"دارد

فقط...

نحوه ابراز آن متفاوت است

برخی آن را در،چشمانشان پنهان میکنند ^_^

و برخی در لبخندشان :)

  • NIGHTS SHADOW
۱۶
اسفند

خستم....خسته از حرف زدن....خسته از غصه خوردن....خسته از بغض کردن وگریه کردن...

خسته از بحث کردن و تلاش کردن...خسته از اعتماد کردن و دل بستن...خسته از زندگی کردن و نفس کشیدن

و خسته از هر چیزی که به این دنیا ربط داره , به دنیایی که دیگه دنیا نیست جهنمه

خیلی وقته بریدم ولی هنوز قوی ام , اونقد قوی که دیگه گریه نمیکنم و هیچی نگاه  سردمو گرم نمیکنه

میگن آدم مرده حس نداره , میگن یه رباط بی رحمه و احساس حالیش نیست ,

من یه روح یخی و مردم تو یه جسم متحرک که داره نفس میکشه

و مثل یه رباط از قبل برنامه ریزی شدم که مثل یه انسان واقعی و زنده , زندگی میکنه....

قلب من درست مثل یه اسباب بازی کوک شده فقط داره یکنواخت میتپه بدون هیچ حس و احساسی

من عروسک کوکیه جهنمه آدمام....

 

  • NIGHTS SHADOW
۱۶
اسفند

تا حالا شده بیخیال هرچی که هس ونیست دلت بخواد  چند روز گم و گور شی ؟

یه روزی که شاید خیلی هم دیر نباشه و اصلا همین امروز باشه

دلت بخواد پاشی,حاضر شی, بدون هدف,بدون مقصد راه ییفتی تو خیابونا بین مردمی که نمیشناسنت

نه براشون مهمی ...بری ...انقد بری که ببینی سر از ایستگاه مترو در اوردی

یلیط بخری و توی ایستگاه , بین همه ی شلوغیایی که هول میزنن برای رسیدن به مقصد,

آروم و بی هیچ دغدغه ای خودتو به انتهای قطار برسونی و بشینی

پلک ببندی و بی توجه به هرچی که هست و نیست پیاده بشی و قدم بزنی...

گم شی توی خیابونا ,با گوشی خاموشی که دوست داری آدمای پشتش کمی نگرانت بشن...

دوست داری قدر بودنتو بدونن و دنیای بدون تو رو شده واسه چند ساعت تجربه کنن و جون بدن

از نبودنت تو نگرانیاشون,بفهمن که شاید نبودنت به چشم نمیاد....اما حیاتیه...یه روز ممکنه پاشن و

ببینن که دیگه نیستی ....دیگه بریدی از دنیا و آدماش...آدمایید که تا از دستت ندن,نمیفهمن کی بودی

و جایگاهت چقد براشون مهم بوده

آدمایی که:)

شمیم حیدری

  

  • NIGHTS SHADOW
۰۳
دی

 

زمان رفتنت 

باران نیامد

تا که جان نیمه سوزم را خاموش کند

طوفان نیامد

تا غم کهنه ی دلم را بتکاند

حتی خورشید هم طلوع نکرد

تا در آن تاریکی،دیگر نترسم

رفته ای

و حالا با انبوهی هیزم خیس

با آتش اشک هایم

خودم را میسوزانم..‌‌‌‌‌...

#بانوی-صاد

  • NIGHTS SHADOW
۱۱
فروردين
  • NIGHTS SHADOW
۱۱
فروردين

دلتنگم

از اینجا...

که هستم، تا آنجا که تو هستى.....

وجب به وجب..

دلتنگم...!

  • NIGHTS SHADOW